zaterdag 5 juli 2014

Make-up look: Diploma uitreiking

Gisteravond had ik mijn diploma uitreiking en ondanks dat ik het behoorlijk saai vond, had ik toch goed de tijd genomen om me op te maken. Ik vond het, voor iets dat ik zelf in elkaar geflanst heb, best goed gelukt. Vandaag zal ik deze look laten zien en een beetje uitleggen hoe ik het gemaakt heb.



Hierboven de producten die ik gebruikt heb. Ik maakte de basis met foundation van de Hema, concealer van Catrice en Poeder van Catrice (Ja, mijn poeder is gevallen en het zijn nu korrels). Voor mijn blush gebruikte ik de blush van Catrice, deze gebruik ik eigenlijk altijd. Op mijn lippen droeg ik de lipstick van Cien, een beetje een donkerroze/rode kleur. Voor mijn wenkbrauwen gebruikte ik het 'eyebrowkit' van de Hema, dus wenkbrauwpoeder.



Dan mijn ogen. Voor deze look gebruikte ik het Essence All about Nude pallet. Deze had ik nog niet veel gebruikt, maar voor mijn diploma uitreiking vond ik het wel een mooie gelegenheid. Ik gebruikte eigenlijk maar 3 verschillende kleuren en dat vond ik dan ook het mooist.
Allereerst gebruikte ik de kleur linksboven als highlighter in mijn ooghoeken en onder mijn wenkbrauwen. Daarna gebruikte ik de kleur rechtsboven als basis over mijn gehele ooglid en de kleur onder in het midden gebruikte ik als crease. Niet moeilijk en toch krijgt het een mooi effect.
Daarna gebruikte ik nog een eyeliner van Essence, omdat ik mijn ogen anders nog niet helemaal mooi vind.


En dan is dit het eindresultaat! Ik kreeg niet echt een mooie foto van mezelf, maar ach, het gaat om de make-up (die zie je overigens ook niet geweldig op de foto). 

Uiteindelijk was de diploma uitreiking dus vrij saai, maar ik heb mijn diploma! Het is zo'n raar idee dat ik nu gewoon klaar ben met de Havo! Volgend jaar ga ik naar het Hbo en dat vind ik stiekem toch wel erg spannend! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten