woensdag 4 juni 2014

Tag: The Beauty Blogger Tag!

Omdat er toch ook wel een deel beauty in mijn blog zit, besloot ik om vandaag deze tag te doen. Ik zag hem al een aantal keer voorbij komen en het leek me erg leuk om in te vullen! Sowieso vind ik tags altijd erg leuk om te doen, omdat de vragen altijd zo leuk zijn. Here we go!



Is je haar van nature stijl of gekruld?
Over het algemeen is het vrij stijl, ik kan niet zeggen dat ik krullen heb. Wel zit er een beetje slag in mijn haar, vooral onder in de punten. Ik ben op zich best tevreden met mijn haar, al is het soms wel wat pluizig of zit er ineens een rare krul in, dan zou ik stijl haar toch wel iets fijner vinden. 

Verf je je haar en zo ja, doe je dat zelf of bij de kapper?
Nee. Ik zit er soms wel aan te denken om het een beetje lichter te verven, omdat mijn haar nu een beetje asblond (volgens mij) is. Persoonlijk vind ik dat soms een beetje een 'saaie' kleur en dan zou het dus wel leuk zijn als het wat lichter was (denk aan goudblond of witblond, alhoewel dat misschien iets te licht is). 

Draag je altijd make-up?
Ik draag make-up als ik weg ga. Dus als ik een hele dag thuis zit, draag ik meestal geen make-up. Maar ga ik weg, al is het maar om even een boodschapje te doen, dan neem ik al snel de tijd om me op te maken. Ik vind mezelf er met make-up gewoon mooier uit zien.

💗

Hoe lang doe je over je make-up?
Als ik alleen een beetje basis aanbreng (denk aan mascara, eyeliner en wat foundation/poeder) dan ben ik binnen 10 minuten klaar. Maar als ik een hele make-up look ga maken, dan ben ik al gauw meer dan 20 minuten bezig. Vooral als ik weet dat ik genoeg tijd heb vind ik het fijn om mezelf uitgebreid op te maken en daar ook goed te tijd voor te nemen. 

Hoe lang ben je al bezig met make-up?
Toen ik klein was, een jaar of vijf, kreeg ik al schminkdozen en kindermake-up voor mijn verjaardag, het zag er belachelijk uit, maar ik vond het geweldig. Vooral lipstick vond ik toen geweldig. Maar ik denk dat ik echt make-up ben gaan dragen toen ik in de tweede klas van de middelbare school zat, dus rond de 13 jaar. Dat vind ik ook wel een goede leeftijd voor make-up. 

Wat doe je eerst, je gezicht of je ogen?
Grappig dat deze vraagt er staat, want ik deed namelijk altijd eerst mijn ogen. Het klinkt vreemd, maar ik wist dat ik mijn ogen altijd verpestte, dus als ik dan mijn mijn ogen begon, hoefde ik mijn foundation er niet meer af te halen! Dat leek me makkelijker. Nu ben ik inmiddels wat beter in make-up aanbrengen en begin ik gewoon, net als ieder ander, met mijn gezicht. 

Make-up Chanel

Lak je je teennagels ook in de winter?
Ik ben over het algemeen heel lui. Dus meestal haal ik mijn teennagellak van de zomer er niet meer af, dat moet er in de winter maar afslijten (op mijn tenen blijft het altijd geweldig zitten). Dus ik lak mijn teennagels niet in de winter, maar er zit meestal nog wel een laagje op van de zomer. 

Wat is je favoriete parfum?
Op het moment is dat mijn nieuwe parfum van de Big Bazar. Supergoedkoop en geen geweldig merk, maar hij ruikt zo lekker! Het is een geur die naar appel ruikt en dan ben ik al dol op fruitgeuren, maar op deze ben ik echt verliefd! Verder vind ik de Essence Candy Shop parfum ook erg lekker. Zoals je al merkt geef ik niet zoveel geld uit aan dure parfum, ik vind dat zonde! \

💛

Hoe ben je aan de naam van je blog gekomen?
Mijn naam is Claudia, en een vriendin van me kwam met het idee om er igoby voor te zetten, omdat dat wel grappig stond. 

Lees je de comments op je artikelen?
Natuurlijk! Altijd! Ik vind het ook ontzettend leuk om ze te krijgen! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten