zaterdag 7 juni 2014

Shoplog: Eindhoven & Venray

Woensdag naar Venray, vandaag naar Eindhoven en natuurlijk een aantal nieuwe dingen gekocht. Ik ben wat voorzichtiger met geld uitgeven de laatste tijd, dus vandaar dat ik deze twee dagen even in een shoplog ga doen, dan heb ik wat meer om te laten zien. Ik had eigenlijk alleen een jurkje en sandalen nodig, nou ja, ik wilde deze dingen, maar ik heb toch nog een aantal dingen meer gekocht!




Allereerst kocht ik een jurkje, iets wat ik echt wilde kopen. Ik heb mezelf voorgenomen elke zomer maar 1 of 2 nieuwe jurkjes te kopen, ook al zou ik er stiekem wel meer willen. Voor nu is het deze geworden! Deze heb ik gekocht in Venray bij de Vero Moda. Het jurkje is in een koraalkleur en er zit kant bij de schouders. Hij is van een luchtig stof gemaakt en dat vind ik een erg leuk voordeel in de zomer! Dan is het tenminste niet zo warm. Het enige nadeel was dat hij boven aan de voorkant snel open gaat staan omdat hij niet vast zit, waardoor je veel inkijk hebt. Ik ga er daarom denk ik een draadje doorheen halen om het vast te zetten. 
Het jurkje kostte €19,95 bij de Vero Moda. 
Ook zie je dat ik een ketting gekocht heb. Volgens mij is het een soort van Statement ketting, maar ik weet het niet zeker. Ik wilde graag een grote ketting, voor als ik ooit een outfit wat leuker wil maken. Bij dit jurkje is hij ook nog eens leuk dus dat kwam mooi uit!
De ketting kostte €5,75 (75% korting) bij de Kijkshop. 


Vandaag in Eindhoven heb ik ook een nieuw vest gekocht. Ik had alleen een adidas vest en als ik het koud heb, vind ik het toch wel fijn om een lekker warm vest aan te trekken. Ik vond deze er ook nog eens leuk uit zien. Ik twijfelde eerst tussen een knalroze exemplaar en deze, maar omdat de roze niet zo mooi matcht met andere dingen, heb ik toch voor deze gekozen. Hij zit héél fijn en is lekker zacht van binnen, het is dat het nu zo warm is, anders had ik hem nu al aan! 
Dit vest kostte €19,95 bij H&M. 


Dan heb ik deze bij de Action in Venray gekocht. Omdat ik ook voetbal ga kijken met het WK, vond ik het wel leuk als ik er ook een beetje in stijl bij zat. Vandaar dat ik dit topje heb gekocht. Het was ook niet duur, anders had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan. Ik vind deze ook gewoon leuk om nog met koningsdag oid te dragen, het is niet alleen voor het WK!
Dit topje kostte €2,99 bij de Action. 


Dan had ik nog dit boek gekocht. Ik ben deze week begonnen met rijles en ik besloot dat ik ook maar meteen aan de theorie kon beginnen. Ik had al wat examens geoefend, maar omdat ik steeds zakte, leek het me toch wel handig om een theorieboek te hebben. Ik vind leren uit een boek namelijk fijner dan leren van een computer. 
Dit boek kostte €24,95 bij Van Piere in Eindhoven. 


Als laatste kocht ik ook nog een nieuw paar sandalen, deze met veertjes. Ik had deze woensdag in Venray al gezien, maar ze hadden ze niet in mijn maat. Ze waren daar wel zo vriendelijk om Eindhoven te bellen en ze daar achter te laten houden, dus kocht ik ze in Eindhoven. Je ziet het niet geweldig goed op de foto, maar er zit een beetje glitter in en ik vind ze er heel mooi uit zien! 
Deze sandalen kostten €19,90 bij Van Haren. 

Ik ben erg blij met mijn nieuwe aankopen en heb, voor het eerst, eens niks gekocht wat ik niet nodig had of wat ik niet gepland had om te kopen! Ik wil wat zuiniger met geld worden en het begint aardig te lukken, omdat mijn moeder al deze spullen heeft betaald. Anyway, ik ben blij! 

Wat koop jij meestal als je gaat shoppen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten