dinsdag 10 juni 2014

Pretty little liars asks!

In het kader van Pretty Little Liars dat vandaag met seizoen 5 begint, vond ik dat ik als trouwe fan iets moest doen op deze 'speciale' dag. Ik heb een beetje rond gezocht op internet en vond deze Pretty Little Liars ask. Het leek me dan ook wel een keer leuk deze in te vullen. Omdat mijn kamer in verbouwing is kan ik ook niet zo goed foto's maken en zou ik ook niet weten waar ik anders over moet schrijven. (Sorry hiervoor). Soms zullen mijn antwoorden misschien niet helemaal kloppen met de serie, maar dat komt omdat ik nog maar bijna klaar ben met seizoen 3. Ik heb dus een heel seizoen nog niet gezien. Maar goed, ik ben benieuwd!
1. Which liar's mom would you like to have? Welke moeder van de liars zou je willen hebben?
Ashley Marin, oftewel, Hanna's moeder. Ik vind haar zo'n leuke vrouw en ze is ook zo aardig en bezorgd om haar dochter, dat ik haar wel graag als moeder zou hebben. (Niet dat iemand mijn moeder kan vervangen). 

2. Which liar's dad would you like to have? Welke vader van de liars zou je willen hebben?
Ik denk dat ik ga voor de vader van Emily. Je ziet hem niet vaak, maar toen hij er een keer was, was hij zo met zijn dochter bezig dat ik hem meteen een goede vader vond. Daarnaast vind ik de vader van de andere liars eigenlijk helemaal niks. 

3. Who would you call for love advice? Wie zou je bellen voor liefdesadvies?
Hmm... Ik denk Aria, omdat zij toch wel een lastige relatie heeft met Ezra. Ze hebben samen al zoveel meegemaakt en ik denk dat door die ervaring, ze je wel goed zou kunnen helpen met liefdesadvies. 


4. Who would you call to have sleep over? Wie zou je bellen om een slaapfeestje te houden?
Ik denk Hanna. Het lijkt me dat zij het meest op zo'n feestje zou passen, omdat de rest wat serieuzer is. Daarnaast vind ik Hanna ook zo ontzettend grappig dat het heel gezellig zou kunnen worden! 

5. Who's closet would you like to have? Wiens kledingkast zou je willen hebben?
Ik twijfel tussen Hanna en Aria. Aria heeft altijd zo'n leuke jurkjes aan en het mooi gecombineerd, maar Hanna's stijl lijkt dan wel weer een beetje op de mijne. Ik denk niet dat ik echt een keuze kan maken tussen deze twee.

6. Which subject would you ask Spencer to help you with? Met welk vak zou Spencer je moeten helpen? 
Geschiedenis. Dat is mijn slechtste vak en als ik goed heb opgelet, lijkt Spencer daar ook wel goed in te zijn. 


7. Who would you ask to go shopping? Wie zou je vragen om te gaan winkelen? 
Ik denk voor deze Hanna, ook al twijfelde ik tussen haar en Aria. Mijn stijl lijkt het meest op die van Hanna en ik denk dat dat het shoppen een stuk leuker maakt. 

8. Emily's or Aria's bedroom? Emily of Aria's slaapkamer?
Emily. Ik vind haar kamer er erg mooi uitzien. Ook dat bankje voor het raam vind ik geweldig! Daarnaast vind ik Aria's kamer ook wel leuk, alleen daar lijkt het altijd zo'n rommel dat ik daar minder graag in zou slapen.

9. Roosewood day or Hollis? Roosewood day of Hollis? 
Roosewood day. 


10. Spoby or Ezria? Spoby of Ezria? 
Spoby (Spencer en Toby). Dat komt denk ik omdat hun relatie langzaam is ontstaan en ze eigenlijk eerst 'vijanden' waren, dan vind ik een koppel altijd leuker. Het leukste koppel in Pretty Little Liars vind ik overigens Haleb (Hanna en Caleb). 

11. What would you wear to one of Mona's parties? Wat zou je dragen naar een feestje van Mona?
Ik ben geen fan meer van Mona nadat bleek dat zij 'A' was, dus dan zou ik niet eens naar haar feestje gaan. Maar als ik dan moest kiezen zou ik denk ik gewoon voor een jurkje gaan.

12. What would you tell the cops about A? Wat zou je de politie over A vertellen?
ALLES. Natuurlijk snap ik dat ze bang zijn dat als ze het de politie vertellen, dat er dan iets ergs gebeurd, maar dan houdt het misschien eindelijk eens een keer op. 


13. Would you join the A team to protect someone? 
Yes. 

14. Screencap your favorite outfit of Hanna. 

15. Before A was revealed, who did you suspect? Voordat A ontmaskerd werd, wie dacht je dat het was?
Ik wist stiekem al dat Mona A was, maar anders zou ik Jenna verdacht hebben.

16. Who has the best sence of humor in Rosewood? Wie heeft het beste gevoel voor humor? 
Hanna. Ook al is er iets serieus of ernstigs aan de hand, toch blijft ze grappige opmerkingen maken en dat vind ik geweldig. 

17. Would you go live in Rosewood? Zou je in Rosewood gaan wonen? 
Uh JA?! 


18. Which Rosewood boy would you like to kiss? Welke jongen uit Rosewood wil je kussen?
Als eerste Caleb, maar Toby vind ik toch ook wel leuk. 

19. Lucas or Garett? Lucas of Garett? 
Lucas, ik denk niet dat hij echt iets, of vrijwillig, te maken heeft met het A team. Daarnaast vind ik hem ook ontzettend schattig. 

20. Do you think Toby is good or bad? Why? Denk je dat Toby slecht of goed is en waarom? 
Goed. Ik geloof niet, of wil het niet geloven, dat hij niet van Spencer houdt. Ik kan hem gewoon niet zien als een slecht persoon en denk ook niet dat hij dat echt is. 


21. Do you think Mona is a good friend? Why? Denk je dat Mona een goede vriendin is en waarom?
Nee. Ja, mensen veranderen, maar om je vriendin (Hanna) zo te verraden en te 'misbruiken', dan ben je toch wel echt veel te ver gegaan. Ik zou zo iemand ook niet snel kunnen vergeven denk ik. 

22. Who would you like to be for a day? Wie zou je willen zijn voor een dag? 
Hanna, omdat ik Hanna leuk vind en ze mag Caleb kussen ♥


23. You get to ask one question. Which question and who would you ask? Je mag één vraag stellen, welke vraag en aan wie? 
Pfff ik zou vragen wie A is, maar aan wie ik dat zou moeten vragen.... 

24. Have you read the books? Heb je de boeken gelezen?
Ik heb boek 1 en een paar jaar terug het boek waarin Mona ontmaskerd werd gelezen. Verder ga ik er ook geen lezen omdat het niet echt op de serie lijkt en ik niet wil weten hoe het verder gaat. 

25. What would you give Spencer for her bday? Wat zou je Spencer geven voor haar verjaardag?
Een boek denk ik, ik kan niets anders bedenken. 


26. Which CD would you give to Hanna? Welke cd zou je aan Hanna geven?
Justin Bieber. Ooit had ze een gesprek met Caleb over Justin Bieber en ze leek hem wel leuk te vinden. 

27. Your favorite friendship? Je favoriete vriendschap?
Spencer en Hanna. Ik vind het zo leuk dat wanneer Hanna een niet zo slimme opmerking maakt, Spencer haar verbetert. Daarnaast vind ik Aria en Spencer ook zo leuk ('We're team Sparia'). 

28. Maya or Paige? Maya of Paige?
Paige. Ik heb Maya nooit zo gemogen, ik vond dat het leek alsof ze een beetje te dominant over Emily was. Paige en Emily zijn vooral lief en beschermend tegenover elkaar en dat vind ik erg mooi en leuk om te zien.

 

29. Which season has been the best so far? Welk seizoen was het beste tot nu toe?
Ik vond de laatste twee afleveringen van seizoen 2 tot nu toe het beste, maar dat seizoen vond ik over het algemeen vrij saai. Ik denk dat ik dan voor seizoen 1 of 3 zou kiezen, aangezien ik seizoen 4 nog niet gezien heb.

30. Who do you think is on the A team? Wie denk je dat bij het A-team zit?
Toby en Mona sowieso, omdat dat algemeen bekend is. Ik denk ook dat Melissa Hastings er iets mee te maken heeft, ze komt er gewoon te vaak in voor! 

31. Scariest episode so far? Engste aflevering tot nu toe?
De Halloween afleveringen vind ik altijd best eng, maar dat is dan ook wel weer leuk. Naast die vond ik die ene scène in de poppenwinkel ook behoorlijk eng! (https://www.youtube.com/watch?v=viOyDtLDSzg)


32. Name a moment in an episode that made you smile? Noem een moment uit een aflevering waarvan je moest glimlachen. 
De scène waarin Caleb en Hanna voor het eerst kuste, dat vond ik echt een leuke scène. (https://www.youtube.com/watch?v=h8urKpVdj54). Daarnaast was hun douche-scene ook erg leuk, daar moest ik volgens mij ook wel van glimlachen. (https://www.youtube.com/watch?v=5c-F4HCqwjM)

33. Marry, kill or kiss, send me three names. Trouwen, vermoorden of kussen, drie namen.
(Ik heb er even kussen van gemaakt aangezien ik dat iets gepaster vind :")) 
Trouwen: Caleb
Vermoorden: Mona/Detective Wilden 
Kussen: Toby

34. Would you wanna be friends with Ali? Zou je vriendinnen willen zijn met Ali? 
Ik denk dat ik net zo'n meisje als Hanna was ben. Dus ik denk dat als ik iemand als Alison als vriendin heb, ik daar veel te onzeker voor ben en alleen nog maar onzekerder word. Dus ik denk niet dat ik graag met haar bevriend zou zijn. 


35. What flirting advice do you have for Lucas? Welk flirtadvies heb je voor Lucas?
Hmm.. Ik ben daar zelf niet zo goed in. Maar eigenlijk vind ik hem wel prima zo, hij moet alleen misschien iets minder verlegen zijn. 

Pffff dat waren nog eens veel vragen. Ik vond het wel leuk om te doen en ben erg benieuwd naar seizoen 5 van Pretty Little Liars (ook al moet ik seizoen 4 nog kijken, oeps!). 

Kijk jij Pretty Little Liars? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten