zondag 22 juni 2014

Photodiary June - 3

En alweer een nieuwe photodiary. Ik heb deze week het foto's maken weer een beetje laten liggen, slecht, ik weet het. Mijn plan was dus eigenlijk om deze week helemaal geen photodiary te doen, maar dat vond ik dan eigenlijk ook weer niets. Vandaar dat ik er toch gewoon een ga maken, ik heb dan wel minder foto's, maar volgens mij zijn het er toch nog wel een aantal.

Zondag

Van het weekend heb ik niet zoveel foto's, aangezien ik toen bij mijn date was, behalve deze. Hier waren we 'gezellig' aan het gamen. Mijn date vindt dat ontzettend leuk om te doen en ik vond het ook wel leuk om eens mee te doen, maar het is stiekem niks voor mij. Maar ach, met hem was het wel leuk.


Ook kreeg ik zondag deze foto doorgestuurd van mijn vader. In de zomervakantie ga ik een weekje naar Londen met het gezin en dan willen we, of eigenlijk ik, ook graag naar de musical Wicked. Hier had mijn vader kaartjes gekocht en we zitten op de rode stoelen. Lekker dichtbij dus! 

Maandag


Maandag ging ik alweer naar huis van mijn geweldige weekend. Ik heb het erg gezellig gehad en had het wel even moeilijk in de trein, omdat het wel weer even kan duren voordat ik hem weer zie. De treinreis is overigens ontzettend lang, bijna 3,5 uur! 


Toen ik thuis kwam was de 'verbouwing' van mijn kamer zo goed als klaar, met uitzondering van de accessoires. Ik moest er erg aan wennen toen ik binnenkwam, maar ondertussen vind ik het erg mooi en lekker rustig geworden! 

Dinsdag


Dinsdag ging ik, samen met mijn moeder, mijn kamer (of eigenlijk mijn spullen) maar eens uitzoeken. Er waren namelijk een hoop dingen die best weg konden. Onder andere ging ik mijn bewaardoos uitzoeken, waar deze tekening bijvoorbeeld in zat. Ik was een jaar of 3 toen ik deze maakte, of eigenlijk inkleurde, en ik vind het erg leuk om zoiets terug te zien! 


Ook vond ik dit, een cadeautje voor vaderdag. Vroeger deed mijn vader net alsof hij deze ook echt meenam naar zijn werk en dat vond ik zo leuk! Ik vond het ook echt leuk bedacht. Ik was denk ik een jaar of 5 toen ik deze maakte op school. 

Woensdag


Woensdag moest Nederland weer voetballen bij het WK, spannend dus! Mijn hond was alvast in de stemming! 


Die avond weer gezellig samen met mijn vader voetbal kijken. Hij heeft er op zich vrij veel verstand van en ik begin te merken dat ik het zelf ook al stukken beter snap! Het was een spannende wedstrijd, maar gelukkig heeft Nederland gewonnen met 3-2 tegen Australië!

Donderdag


Donderdag stond weer een beetje in het teken van beauty en heb ik onder andere deze WK-nagels gemaakt. een tutorial hiervan is ook te vinden op mijn blog. 

Vrijdag

Vrijdag was weer een rustige (luie) dag voor mij, ik heb die dag ook niet veel gedaan en eigenlijk maar één foto gemaakt. 


Die dag heb ik namelijk nieuwe foto's uitgeprint voor in deze lijst (ze zitten er nu nog niet in) en hij moest ook nog opgehangen worden. 

Zaterdag


Dit weekend was het kermis bij ons en zaterdag ben ik daar samen met mijn zusje ook even naartoe geweest. Ik ben zelf niet zo'n kermis mens, alleen voor het snoep, dus ben ik maar in één attractie geweest. De Turbo Polyp heet hij bij ons en je ziet hem achterin op de foto.


En daarna zijn we samen nog gezellig een ijsje wezen eten. Ik had bananenijs en wat was dat lekker! Ik eet ijs trouwens altijd uit een bakje, omdat ik de horentjes nooit zo lekker vindt.

En zo is de week alweer om! Het valt me mee, ik had gedacht dat ik veel te weinig foto's had gemaakt, maar het zijn er uiteindelijk toch nog wel een aantal. Komende week ga ik waarschijnlijk ook nog wel wat dingen doen en daar zal volgende week nog een photodiary van komen. 

Wat heb jij deze week gedaan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten