zondag 8 juni 2014

Photodiary June - 1

Normaal doe ik mijn photodiary altijd op vrijdag, maar ik dacht dat het beter was om het te verzetten naar zondag, aangezien er dan eigenlijk een nieuwe week begint. Ik heb deze week niet zo veel gedaan, maar toch nog wel een paar foto's gemaakt, ik merk dat ik vaak ook vergeet om foto's te maken. Maar goed, we zullen zien wat het wordt!

Zondag


Zondagochtend kwam met mijn neef langs om nieuwe struiken in de grond te zetten. Mijn moeder wilde op een plek op het gras graag een paar buxusstruiken en die kwam hij zetten. Hij heeft voor tuinman geleerd en het zag er erg leuk uit hem zo bezig te zien! 

Maandag


Maandag ben ik eigenlijk vergeten om foto's te maken (oeps!). Nu heb ik die dag ook niet veel gedaan, dus zo erg was het niet, maar ik besloot die avond toch maar een foto te maken terwijl ik Barbie & Michael: Doe ff paranormaal keek. Ik vind dat programma zo grappig om te kijken! 

Dinsdag


Dinsdag heb ik mama weer een beetje geholpen thuis, omdat ik toch niet veel te doen heb. Hier was ik de was aan het opvouwen, iets wat ik vaak doe de laatste tijd. 
Die dag heb ik ook mijn eerste rijles gehad, maar daar heb ik geen foto van omdat ik het zo spannend vond! Het ging in ieder geval best goed en ik vond het leuk om te doen! Ik heb nu al weer zin in dinsdag, want dan heb ik mijn volgende rijles. 

Woensdag


Woensdag ging ik een dagje winkelen met mama in Venray. We begonnen bij  de Hema, waar we gingen ontbijten. Zie hier het ontbijt. We doen dit ontbijt wel vaker in de vakantie, en ik vind dat altijd erg lekker! 


Ik kocht onder anderen dit jurkje (zoals je ook zag in mijn shoplog) en ik ben er erg blij mee! Ik vind hem heel mooi en denk dat ik hem zeer vaak ga dragen. 

Donderdag


Donderdag ben ik begonnen met mijn theorie te leren. Ik ben dinsdag begonnen met rijles en aangezien ik vakantie heb, dacht ik ook maar meteen aan mijn theorie te beginnen. Hier ben ik aan het oefenen met de CD-Rom van de ANWB examentraining. 

Vrijdag


Ik zie nu dat ik vrijdag geen foto's heb gemaakt, behalve voor mijn blog. Vandaar dat ik deze er maar even bij zet.
Die dag heb ik eigenlijk vooral theorie geoefend, een review gemaakt van de foundation en concealer die je hierboven ziet en nog wat afleveringen van Pretty Little Liars gekeken. 

Zaterdag


Zaterdag zijn we met het gezin naar Eindhoven geweest om te winkelen, toen heb ik onder anderen deze schoenen gekocht. Ik vind ze prachtig! 


Die avond moest ik oppassen en omdat het zo'n mooi weer was, gingen we eerst even buiten spelen. Hier zit ik op een schommel en ik vond deze foto er wel leuk uit zien met mijn nieuwe sandalen! 

Dat was het alweer voor deze week. Ik weet het, ik heb veel te weinig foto's gemaakt, want ik heb veel meer gedaan dan wat hier staat. Ik moet mezelf echt aanleren om van alles wat ik doe een foto te maken. Ach, het wordt vast wel beter! 

Wat heb jij deze week gedaan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten