maandag 23 juni 2014

Geurbrander van de Action

Zoals velen van jullie weten is mijn kamer een beetje omgebouwd. De muren zijn lichtgrijs geworden en mijn meubels grotendeels wit. Daardoor pasten de accesoires die ik had ook helemaal niet meer bij mijn kamer, vandaar dat ik op zoek moest naar iets nieuws. Nadat ik verschillende dingen gekocht had, kwam ik bij een geurbrander die ik eigenlijk wel graag wilde. Ik ging hem bij de Action halen en was er erg benieuwd naar hoe hij werkte!

Hierboven zie je de lichtroze geurbrander. Allereerst vind ik hem er erg leuk uitzien. Hij staat ook mooi bij mijn kaarsen (die ik er eigenlijk gewoon speciaal bij heb gekocht). Ik heb hem hier aangestoken om eens te proberen of het werkt en of mijn kamer er ook daadwerkelijk lekker van gaat ruiken. 

In de verpakking zitten 6 'scentchips' met verschillende geuren, waarschijnlijk om alle geuren uit te testen. Hieronder zie je hoe deze chips eruit zagen. Ik had de 'appel' geur al gebruikt om te testen, maar dit zijn dus de overige 5. Ik vind het zo leuk dat het verschillende vormpjes zijn! 


Maar dan nu het belangrijkste, de geur. Ik gebruikte de appel om te testen en vandaag heb ik ook de citroen aangestoken. In het begin rook ik helemaal niks, dus ik baalde al een beetje omdat ik dacht dat het dus helemaal niet werkte. Maar toch, na een minuut of 10 begon ik toch de appel-geur te ruiken. Het rook zelfs een beetje zoet of naar snoep, erg lekker in ieder geval! Het is alleen wel jammer dat je de geur al snel niet meer ruikt. Ik weet niet of dat aan de chips ligt of aan het feit dat je de hele tijd in de geur zit, maar dat vind ik wel een klein minpuntje. Misschien dat dat minder is als ik andere chips gebruik. 


Conclusie:
Ik ben erg tevreden over deze geurbrander! Hij kostte geloof ik maar €1,99 (ik heb het bonnetje weggegooid dus ik weet het niet zeker) en dat is natuurlijk helemaal geen geld! Ik heb er nog geen andere 'scentchips' bij gekocht, maar ik ben zeker benieuwd naar de andere/nieuwe geuren! Het enige kleine minpuntje is dat ik de geur al snel niet meer ruik, maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen. Buiten dat kan ik hem dus ook zeker aanraden, het is geen geld voor wat je ervoor terugkrijgt! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten