vrijdag 13 juni 2014

Geslaagd!!!! En nieuwe nagellak

Jaaaaa ik ben geslaagd! Gisteren was een ontzettend spannende dag. Tussen half 4 en 5 uur werd ik namelijk gebeld als ik gezakt was. Je kan je wel voorstellen dat ik natuurlijk erg zenuwachtig was, maar gelukkig viel het allemaal mee! Ik had zelfs een 6,8 voor geschiedenis waar ik normaal nooit een voldoende voor haal. Ik ben blij!

Omdat ik gisteren geslaagd ben, kreeg ik van mijn zusje een klein cadeautje. Namelijk een flesje nagellak. Hij is van SinfulColors professional en gekocht bij de Kruidvat. Mijn zusje zei dat het een nieuw merk daar was, maar dat weet ik zelf dus niet zeker. Het is een mooie felroze glitterkleur en vandaag deed ik hem op!



Zoals je ziet, ziet de nagellak er fel uit. Op mijn nagels ziet het er, zoals je op de eerste foto ziet, wat minder fel uit. Ik merk dat hij niet zo goed dekt als dat ze jou denken. Maar dat is eigenlijk ook wel te verwachten met een glitterlak. Hij droogt wel erg snel en dat vind ik ook een groot voordeel! 


Het is jammer dat je het op de foto's niet zo duidelijk ziet, maar hier (en op de andere foto) draag ik twee lagen. Als ik een laag draag, zie je het veel minder goed. Nu schijnen mijn nagels ook nog wel een beetje door, maar stukken minder en vind ik het vooral erg mooi! Ik denk dat ik deze nagellak best vaak zal dragen, ook omdat het overal wel leuk bij is. 

Omdat ik hem cadeau heb gekregen weet ik niet hoe duur hij was, ik weet alleen dat mijn zusje hem gekocht heeft bij de Kruidvat. Ik ben erg benieuwd naar andere lakjes van dit merk en zal er ook zeker nog eens een keer een kopen.

Daarnaast ben ik nog steeds ontzettend gelukkig met het feit dat ik geslaagd ben, ik ben zo blij! 

Dit weekend zal ik overigens wat minder bloggen, aangezien ik dan weg ben en eigenlijk wel weet dat ik er toch geen tijd voor zal hebben. 

Heb jij dit jaar eindexamen gedaan en zo ja, ben je geslaagd?! 

2 opmerkingen: