zondag 25 mei 2014

What makes me happy

Omdat dit toch eigenlijk wel een persoonlijk blog is en ik positief zijn belangrijk vind, ga ik proberen vaker een soort lijst te maken van dingen waar ik blij van wordt.Soms zijn het misschien kleine dingen, maar het is voor mezelf ook best fijn dit soort dingen op een rijtje te zetten, zodat ik zelf ook weet dat ik genoeg dingen heb om blij van te worden :)

Follow Me On Tumblr http://cokgulenadam.tumblr.com/

Ik word blij van... Het feit dat ik eindelijk klaar ben met mijn examenjaar. Het is een zwaar jaar voor mij geweest aangezien ik er hard voor heb moeten werken. Ik ben nu dus ook erg benieuwd of ik geslaagd ben, dus dat is wel even spannend. Maar buiten dat ben ik gewoon heel blij dat ik er vanaf ben (tenzij ik zak...)

Ik word blij van... Het feit dat ik een hele leuke jongen snel weer ga zien. Hij woont 3 uur met de trein bij me vandaan en ik heb hem pas een keer gezien, maar wat heb ik zin om hem weer te zien! Ik ga waarschijnlijk over 2 of 3 weken naar hem toe. Spannend! 

Ik word blij van... De verjaardagen komende week. Woensdag is mijn opa jarig en donderdag mijn zusje, en ik vind verjaardagen toch altijd erg leuk en gezellig. Je ziet je familie weer eens en je kunt lekker snoepen van alle taart en lekkers dat op tafel staat. Ik ga mijn moeder helpen met het organiseren van deze verjaardagen en daar heb ik ook zin in! 

Checkmate. | via Tumblr

Ik word blij van... Het feit dat ik afgelopen week naar een uitzendbureau ben geweest en gesolliciteerd heb, terwijl ik dat heel eng vind. Ik heb snel last van faalangst, dus vind ik het erg moeilijk om zulke dingen te doen. Maar toch ben ik stiekem wel trots op mezelf dat ik het toch gedaan heb, ook al durfde ik het eigenlijk niet. 

Ik word blij van... Het vakantiegevoel dat ik momenteel heb. Ik hoef me niet meer druk te maken om school of andere verplichtingen. Ik kan gewoon even genieten van mijn vrije tijd en daar wordt ik zo blij van! 

Ik word blij van... Pretty Little Liars. Ik heb seizoen 1 gekeken in de meivakantie, maar doordat ik het zo druk had met school heb ik helemaal geen tijd gehad het verder te kijken. Nu ben ik er weer mee begonnen en jeetje wat is het spannend! Ik ben ondertussen al bij aflevering 19 van seizoen 2, dus ik heb nog flink wat afleveringen te kijken! 

AlĂ­vio Imediato | via Tumblr

Ik word blij van... Het mooie weer. Ik heb zo lang uitgekeken naar dit weer. Ik zit nu gewoon met mijn laptop buiten op het loungeset en daar word ik blij van! Ik hou ervan om buiten te zijn. 

Nu ik er zo naar kijk, zijn er toch nog best een aantal dingen waar ik blij van wordt. Ik had gedacht dat ik er niet meer dan 2 of 3 zou kunnen bedenken en dat deze blogpost dan ook waardeloos zou zijn. Ik vind het best mooi om zo te zien dat er toch nog best wat dingen zijn waar ik naar mijn idee best blij over mag zijn! 

Waar word jij blij van? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten