dinsdag 6 mei 2014

Tag: Too Much Information

Vandaag ga ik weer een tag doen, deze tag heb ik al bij verschillende blogs voorbij zien komen en vind die altijd erg leuk om te lezen. Toch heeft het nog even geduurd voordat ik hem zelf wilde doen, maar daar gaat vandaag verandering in komen. Ik heb er vandaag voor gekozen, zelf de vragen te beantwoorden. Ik ben benieuwd!

Dreams
1. Wat draag je?
Ik kom net terug van school en ik draag een grijze skinny jeans. Daarop draag ik een zwart langer hemdje, met kant aan de onderkant, en een wit luchtig, beetje doorschijnend, shirtje met driekwart mouwen. Daaronder draag ik mijn zwarte Vans. 

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja! 

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad? 
Niet echt een break-up, aangezien ik nog geen echte serieuze relatie heb gehad, maar ik ben natuurlijk wel eens gedumpt door een jongen die ik wel zag zitten en dat is natuurlijk ook nooit leuk. 

4. Hoe lang ben je?
Ongeveer 168 cm. 

5. Hoeveel weeg je?
Ik weeg geloof ik iets meer dan 50 kg. 

Feelings

6. Heb je tatoeages? 
Nee. 

7. Heb je piercings?
Nee, maar wel twee gaatjes in mijn oren voor oorbellen. 

8. OTP?
Ik weet niet wat dat is haha! 

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel? 
Ik denk dat ik Hanna en Caleb van Pretty Little Liars wel het leukste vind. Ik weet niet waarom, maar ik vind ze zo lief samen! 

10. Wat is je favoriete serie?
Ik vind het vaak heel lastig om series echt te volgen, maar gtst is er toch wel een die ik elke dag kijk. Daarnaast vind ik Pretty Little Liars en Celblok H ook echt heel leuk om te kijken! 

♡♡♡

11. Wat is je favoriete band?
Ik denk niet dat er echt een band is waar ik graag naar luister, ik ben eerlijk gezegd meer van de solo-artiesten.

12. Wat mis je?
Ik ben al een lange tijd niet meer uit geweest en ik denk dat ik dat wel mis. Daarnaast mis ik een speciale persoon ook heel erg! En het zou ook wel mooi zijn als het weer wat warmer weer werd. :)

13. Wat is je favoriete liedje?
Pff, op dit moment denk ik Clarity van Zedd. 

14. Hoe oud ben je?
17. 

15. Wat is je sterrenbeeld?
Kreeft. 

💜

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner?
Ik denk niet dat ik snel iemand ben die eisen stelt. Maar wat ik dan graag zou willen is dat hij natuurlijk lief voor me is, en iemand met humor vind ik ook wel leuk! 

17. Wat is je favoriete quote?
'If you feel like giving up, remember why you held on for so long in the first place' en 'Believe you can and you're halfway there'. Dat zijn twee van mijn favorieten. Er zijn er nog wel een aantal meer, ik vind het erg moeilijk kiezen. 

18. Wat is je favoriete acteur?
Hmm, ik denk niet dat er echt een acteur is die ik bewonder of buitengewoon goed vindt. 

19. Wat is je favoriete kleur?
Ik vind lichtroze erg mooi, maar ook rustige kleuren zoals grijs, beige of wit kunnen zeker mooi zijn. Daarnaast ben ik ook altijd wel fan van pasteltinten. Ik heb eigenlijk niet één kleur die ik in het bijzonder de mooiste vindt. 

20. Harde muziek of zachte muziek?
Ah dit is ook weer zo'n lastige! Ik vind harde muziek leuk als het bijvoorbeeld gedraaid wordt bij het uitgaan, maar zachte muziek vind ik dan ook wel weer mooi op rustige momenten. 

Flowers 🌸🌹

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn kamer en meestal ga ik dan in bed liggen. Even vol zelfmedelijden onder de dekens, met soms een muziekje op. 

22. Hoe lang douche je?
Meestal ongeveer een kwartier tot 20 minuten. 

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Als ik naar school ga, doe ik er ongeveer 3 kwartier over mijn eten, m'n make-up, m'n haar en m'n tanden poetsen. Maar als ik niet naar school hoef neem ik daar graag wat meer tijd voor en dan ben ik al gauw ruim een uur bezig.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, ik hou ook echt niet van vechten. Misschien alleen met m'n zusje, dat we elkaar eens wat klappen hebben gegeven. 

25. Wat is een turn-on?
Humor denk ik. Ik vind het fijn om met iemand te kunnen lachen, dan is er meteen een goede sfeer.

tea

26. Wat vind je een afknapper?
Ik heb altijd een hekel aan stank. Dus stel iemand stinkt uit zijn mond of ruikt heel erg naar zweet, dan ben ik er al vrij snel op afgeknapt.

27. Wat is de reden dat je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik heb eigenlijk nog geen YouTube kanaal bij mijn blog, misschien dat dat iets is om eens over na te denken...

28. Heb je angsten?
Ik ben snel angstig eigenlijk. Ik ben namelijk vaak bang om alleen te zijn, niet als in alleen thuis zijn want dat vind ik wel fijn, maar meer de angst om mensen te verliezen. Daarnaast heb ik ook vaak last van faalangst. 

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik denk de ruzie die ik heb gehad. 

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Dat was gisteravond op WhatsApp tegen iemand :)

Rose

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Nou de naam van mijn blog is eigenlijk gewoon mijn naam. I go by Claudia is eigenlijk gewoon een andere manier van zeggen 'Ik heet Claudia'. 

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Volgens mij was dat een boek dat ik moest lezen voor Duits, ik zou alleen echt niet meer weten hoe het heette...

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Dat was gisteravond de laatste aflevering van Celblok H, erg spannend!

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat? 
Op WhatsApp is dat een leuke jongen, maar in het echt met mijn moeder. 

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd? 
Dat is die ene leuke jongen, hij is vorige week bij mij geweest en dat was erg gezellig! We zijn een beetje aan het daten en kijken hoe het gaat tussen ons. 

Write you own precious story

36. Wat is je favoriete eten?
Het klinkt misschien alsof ik 5 jaar oud ben, maar frietjes vind ik altijd heerlijk om te eten. Daarnaast vind ik lasagne, en dan vooral die van mijn vader, ook heerlijk!

37. Waar wil je nog graag naartoe?
Ik zou dolgraag een keertje naar Amerika gaan, alleen dan moet ik eerst over mijn vliegangst heenkomen.

38. De laatste plaats waar je was?
School...

39. Heb je een crush?
Ja. 

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Vorige week zondag, dus niet afgelopen zondag maar daarvoor.

Peonies

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Gisteren denk ik, doordat iemand iets onaardigs zei op WhatsApp.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Hmm... Ik denk zoet of zuur.

43. Welke instrumenten speel je?
Piano, en een heel klein beetje gitaar.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Ik denk mijn infinity armbandje/kettinkje, of een lange ketting die je over een leuk blouseje draagt.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Pff, ik denk dat dat met sportoriëntatie van school was. Dus dan is het waarschijnlijk squash geweest. 

Flower & bubbles 💖

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Ik zing vrij veel dus dit zou ik eerlijk gezegd niet weten. Waarschijnlijk was het iets van Demi Lovato.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik gebruik of hoor eigenlijk nooit openingszinnen, tenzij het voor de grap bedoelt is. 

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Nee dus.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Alleen thuis voor de tv? Dan was dat gisteravond nog, maar echt met iemand samen is vorige week geweest. 

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die hem wil doen! :) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten