vrijdag 30 mei 2014

Photodiary 24-29 mei

Deze week heb ik toch nog een 'drukkere' week dan normaal gehad, als in: ik heb meer gedaan dan normaal in een vakantie. Ik heb wat foto's gemaakt, van sommige dagen wat minder dan van andere, maar over het algemeen zijn het er toch nog wel een aantal!

Zaterdag


Zaterdag begon met 's ochtends een bezoek aan mijn opa. De laatste tijd heb ik daar niet veel tijd voor gehad door school en omdat ik graag uitsliep in het weekend. Maar deze zaterdag besloot ik toch eens mee te gaan en het was erg gezellig! 
Die middag ben ik ook nog naar mijn andere opa en oma geweest, maar daar heb ik geen foto's gemaakt. Stom! 

Zondag


Zondag was een chill-dagje. Mijn ouders gingen 's middags wandelen en mijn zusje ging naar een vriendin, dus ik had het rijk voor me alleen. Het was mooi weer buiten dus ik ben lekker buiten onder het afdak op het loungeset gaan zitten met mijn laptop. De hele middag heb ik een beetje Pretty Little Liars gekeken en een aantal artikelen uitgewerkt voor mijn blog. 


Die avond aten we pasta en hier had ik het al bijna op. Er zat spinazie en tomatensaus onder en ondanks dat het er op de foto best smerig uitziet was het erg lekker! Ik hou persoonlijk niet zo van spinazie, maar in de combinatie met dit was het toch lekker! 


Maandag


Maandag ben ik 's ochtends op tijd opgestaan heb ik mijn moeder geholpen met boodschappen doen. Zoals je op de foto ziet zijn we naar de Jumbo geweest. Het hangt echt helemaal vol met Roy Donders daar! Mijn opa en mijn zusje zijn deze week jarig dus we moesten flink wat inkopen doen. 
Die middag zijn we ook nog even naar het dorp geweest om een kado voor mijn zusje uit te kiezen, ik had iets heel leuks gevonden maar ik zal die foto bij donderdag zetten, aangezien ze dan jarig is! 

Dinsdag


Wat een stom weer was het dinsdag! Het heeft de hele dag geregend! Ik wilde 's ochtends nog even naar de winkel fietsen omdat ik nog parmazaanse kaas nodig had voor mijn lasagne, maar het regende zo hard dat ik maar aan mijn moeder vroeg of zij het even met de auto wilde gaan halen. In ruil daarvoor heb ik voor haar de was opgevouwen. 


Zie hier de vleessaus van mijn lasagne! Het recept staan ook op mijn blog. Ik moet zeggen dat ik hem aardig goed gelukt vond! Het was de eerste keer dat ik hem alleen maakte en het was erg lekker! 

Woensdag


Woensdag was mijn opa jarig. Ik was samen met mijn moeder 's ochtends gegaan omdat ik 's avonds moest oppassen. Hierboven zie je een slinger die mijn zusje heeft gemaakt in opdracht van mijn opa, voor oma. Hij komt net uit het ziekenhuis en hij wilde mijn oma bedanken voor de hulp. Ik vind het zo lief! 


Die avond ben ik gaan oppassen bij kindjes uit de buurt. Ik pas hier al zo'n 3 jaar op en vind het nog steeds leuk! En het is stiekem ook wel makkelijk geld verdienen! ;) 


Toen de ouders weg waren gingen we een zelfgemaakt spel spelen. Het was eigenlijk gewoon een soort ganzenbord, maar toch erg leuk bedacht! Ik vond het ook zo leuk om te zien dat de kindjes het zo ontzettend leuk vonden om te doen! 

Donderdag


Donderdag was mijn zusje jarig. Ze werd 15 en ze stuurde me vanaf 10 uur al snapchats en whatsapp berichten dat ze haar cadeau wilde. Zie hier wat ik haar gegeven heb (sorry voor de slechte kwaliteit, ze bewoog haar hand). Ze kreeg een mok, die wilde ze graag, gevuld met k3 bonbons en een foundation kwast. Leuk toch? Ze was er zelf in ieder geval erg blij mee! 



Die dag was het feest en kwam de hele familie op bezoek. 'S avonds kwamen mijn oom en tante nog en toen vond de hond dat hij ook wel aan tafel mocht zitten. Hij ging heel mooi op een stoel zitten en bleef daar ook echt 10 minuten zitten. Het was een erg grappig gezicht! 

Dit was hoe mijn week er deze week uit zag! Ik heb nog geen flauw idee van wat er volgende week allemaal voor leuks gaat gebeuren, maar ik ben wederom erg benieuwd! 

Wat heb jij deze week gedaan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten