zaterdag 18 januari 2014

Tag: Let's get very personal

Ik kwam deze tag op verschillende blogs tegen en het leek me erg leuk om te doen. Ik heb vandaag ook al de over jezelf tag ingevuld dus ja, ik hou van dingen invullen haha! Lees snel verder om meer over me te weten te komen :)





Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor? 
Ja, altijd!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel) 
Ik denk een paar dagen geleden, ik had veel stress en een jongen haha.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Ja, ik eet vanavond frietjes en daar kijk ik nu al naar uit ♥

Als je een iemand bij je mocht hebben op dit moment, wie zou dat dan zijn?
Die ene leuke jongen.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Geen kinderen, ik zou het echt niet voor elkaar krijgen om 10 kinderen op te voeden.

Wat hoor je op het moment van schrijven? 
Mijn moeder die aan het rommelen is in de keuken haha.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Nee, het hoofdeinde staat tegen een muur aan en tussen de zijkant en de muur staat mijn nachtkastje.

Waar denk je op dit moment aan? 
Aan het feit dat ik me eigenlijk op school zou moeten focussen dan deze vragenlijst invullen, maar dat dit toch wel leuker is haha.

Sta jij altijd klaar voor je vrienden? 
Ja, ik vind het alleen soms wel moeilijk. Als een vriendin bijvoorbeeld echt een probleem heeft en ze daar zo erg mee zit dat ze het er steeds over heeft, vind ik het erg moeilijk wat ik moet reageren en hoe ik haar kan helpen.

Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mijn moeder.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Ik krijg buikpijn en raak erg snel in paniek.

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ik vind dat ik wel altijd iets positiefs in iemand zie. Ik heb niet zo snel het gevoel dat ik iemand niet mag, omdat er altijd wel iets is dat ik wel leuk vind aan iemand. Maar als ik onder de mensen ben waar ik me niet bij op mijn gemak voel, vind ik mensen weer niet zo leuk.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Nee, maar mijn moeder en mijn beste vriendin komen dan wel het dichtst in de buurt.

Heb jij op dit moment een reden om te lachen?
Hmm, ik vind het wel erg fijn dat mijn tentamenweek bijna voorbij is en dat ik een heel fijn nieuw rooster heb, maar ik weet niet of dat echt om te lachen is haha.

Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Niet op die manier, maar ik weet wel van een aantal mensen dat ze me niet kwijt willen en dat voelt echt heel fijn.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een "rewind"-knop zou hebben?
Ja. Ik heb een aantal dingen gedaan waarvan ik nu denk, als ik dat niet gedaan had was mijn leven nu misschien wel beter geweest. Maar daarbuiten heb ik nergens spijt van en ben ik best tevreden met mijn leven :)

Vertel jij je ouders alles? 
Mijn moeder vertel ik eigenlijk wel alles, behalve de dingen die ze dan ook niet zou willen weten.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken? 
Hmm dit vind ik een lastige. Aan de ene kant wel, omdat ik zelf astma heb en er niet tegen kan. Bovendien is het ook erg slecht voor zijn gezondheid. Maar aan de andere kant, als ik echt van hem hield zou het me denk ik niet veel uitmaken.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?
Nee.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond? 
Ik vond volgens mij helemaal niemand leuk.

Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu? 
Ik vind herinneringen wel erg belangrijk, en ik ben ook iemand die vaak aan leuke momenten terugdenkt. Maar verder probeer ik vooral hier en nu te leven en me minder druk te maken om de toekomst.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?
Ik denk rond de 7/8 uur op een doordeweekse dag.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik vind mezelf geen moeilijk persoon. Ik pas me aan aan degene met wie ik omga en probeer het ook voor iedereen goed te doen, dus ik denk van wel ja.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee, ik haat niemand waar ik mee praat eigenlijk.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Citroen ijsthee van de Jumbo, zonder prik, heeeerlijk!

Welk soort bed heb jij?
Een lichtroze, houten eenpersoonsbed, hij kraakt heel erg.

Hou je van de regen of haat je het?
Op veel momenten haat ik het. Ik vind het echt verschrikkelijk als ik er doorheen moet, dan blijf ik nog liever thuis. Ook vind ik het 's avonds erg vervelend als het op mijn dak tikt, ik kan daar echt niet van slapen.
Maar als ik lekker warm binnen zit en buiten zie ik het regenen door het raam, vind ik het wel een gezellige sfeer hebben.

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen?
Ja, maar ik vond het dan vaak toch wel leuk en heb er dan ook zeker geen spijt van.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Dit vind ik een moeilijke. Ik ben wel altijd optimistisch als het op anderen aankomt. Als iemand zich slecht voelt probeer ik diegene altijd op te vrolijken en zeg ik dat het altijd weer goed komt. Maar als het dan op mezelf aankomt ben ik wel wat negatiever, vaak omdat ik zo het gevoel heb dat ik teleurstellingen voorkom.

Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na? 
Hmm, even denken. Ik denk dit toch bij een goede vriend van me is, die net zijn rijbewijs had.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Ik denk dat dat Spijt is geweest, die heb ik samen met mijn beste vriendin gezien.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, maar ik ben dan ook snel gekwetst dus soms vind ik de waarheid al kwetsend om te horen.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, tenzij ik het met een vriendin of wat vrienden zou doen. Ik ben niet zo goed in zelf feestjes organiseren.

Heb je spijt van je vorige relatie?
Ik heb eigenlijk nog nooit een echte officiële relatie gehad.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
De discotheek. Uitgaan is echt een van mijn favoriete dingen om te doen en ik vind de sfeer ook echt geweldig. Gewoon lekker losgaan en nieuwe mensen leren kennen!

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nee, totaal niet. Ik ben met verschillende jongens bezig geweest, maar ze zijn eigenlijk allemaal verschillend.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee, gelukkig niet.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee. Ik maak me 's morgens op, doe mijn haar, trek leuke kleren aan en ga de deur uit. Verder besteed ik geen aandacht meer aan mijn uiterlijk.

Ben jij snel jaloers?
Ja.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Nee.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Hmm, misschien dat ik een beetje het contact mis met mensen die veel voor me betekenden.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt? 
Ik huil meer om situaties dat alles tegelijk komt, verder kan ik me niet echt een specifieke persoon herinneren.

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Nee dus.

Wat doe je morgen? 
Waarschijnlijk hetzelfde als vandaag, beetje leren, beetje bloggen en het rustig aan doen.

Ben jij zo'n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft. 
Nee, totaal niet. Ik wil dat het wel een beetje bijzonder is.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Nee dus.

Houd je van suikerspinnen?
Ja!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd.
Mijn moeder.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja, na het uitgaan in de bus haha (niet bij een vreemde natuurlijk). Het is wel leuk om zo wakker te worden.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10. 
6.

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten.
Ja.

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Slapen.

Wat is je stemming op dit moment? 
Rustig.

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Mijn vader, maar eerder nog met een jongen via WhatsApp.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt? 
Ja.

Met wie was je gisteravond?
Alleen, met m'n ouders haha.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren? 
Ja, met verschillende mensen eigenlijk.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
 Bij de eerste kus vind ik dat de jongen moet beginnen, maar daarna maakt het me eigenlijk niet uit. Het is natuurlijk wel altijd leuk als je gekust wordt.

Heb je plannen voor dit weekend?
Buiten leren eigenlijk niet, ik heb niet veel tijd om iets te gaan doen.


Zo. Het duurde wel even om hem in te vullen, maar ik vond het erg leuk om te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten