vrijdag 2 augustus 2013

Salzburg 2013

Heee iedereen,

Sorry dat ik zo lang geen nieuw bericht meer heb geplaatst! Ik was op vakantie en ik had  andere dingen aan mijn hoofd.

Mijn vakantie heeft plaats gevonden in Oostenrijk, vlakbij Salzburg. En sinds ik in die stad ben geweest, ben ik er verliefd op.


Allereerst is Salzburg een klein stadje wat eigenlijk tussen de bergen ligt, dus dat ziet er vind ik al erg mooi uit. Ook de gebouwen zijn grotendeels nog in oude staat, wat er heel gezellig uit ziet.

Daarnaast wilde ik er graag heen omdat de film The Sound Of Music hier is opgenomen, een van mijn lievelingsfilms. De locaties kon je (op een na) allemaal gratis bezoeken en ik vond dit persoonlijk erg mooi om te zien. 













En tot slot (natuurlijk) kon je er ook heel goed winkelen. De winkelstraatjes waren een beetje smal en de winkels zaten in oude panden, wat er heel schattig uit zag. Er zaten gewoon leuke winkels zoals de H&M, Vero Moda en Claires.

Liefs,

Claudia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten