vrijdag 21 juni 2013

Mini shoplog

Hey!

Ik heb vanaf vandaag vakantie! Wiehoee! De proefwerkweek is eindelijk afgelopen en nu dus lekker lang vrij en niks doen! 

Dat moest natuurlijk gevierd worden en daarom ging ik samen met een vriendin een héérlijk broodje eten, en zijn we nog even naar de supermarkt geweest. Zie hier mijn aankopen en lees verder! 



Het is niet veel, maar ik wilde het toch even aan jullie meedelen haha.

Jaja je ziet het goed, ik heb eindelijk een colaflesje met mijn naam gevonden! Ik zag hem staan en ik moest en zou hem meteen meenemen, ook al is het zero.
Ook had ik er eentje voor mijn zusje gekocht, die wilde er ook graag een.

Ik hou erg van chocola (wie niet?!) en zoals je ziet kon ik de verleiding niet weerstaan om een reep te kopen. Ook heb ik er meteen weer eentje voor mijn zusje gekocht :) 

Ik ben áltijd mijn stiekjes kwijt en ik denk dat het een van de dingen is die je gewoon steeds moet kopen. Er zit geen metalen dingetje op en dat vindt ik erg fijn. 

Ik ben ook altijd op zoek naar een goede lippenbalsem, die mijn lippen niet zo droog maakt. Vandaar dat ik weer eens een echte labello gekocht heb, die werkt naar mijn mening toch het beste. Welke gebruik jij? :)

Toch ben ik het meest trots op mijn colaflesje, heb jij ook een flesje met je naam erop? 

Liefs,

Claudia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten