woensdag 19 juni 2013

Hello People!

Mijn naam is Claudia, ik ben 16 jaar oud en vandaag begonnen met mijn eigen blog te schrijven!

Ik heet dus Claudia en ben geboren op 16 juli 1996, ik wordt dit jaar 17. Ik hou van shoppen, uitgaan, afspreken, nagellak, make-up, haren enzovoorts, enzovoorts. Ik zit in 4 havo, en ga na de zomervakantie (hopelijk) over naar 5 havo.

Deze blog zal gaan over dingen die in mijn leven gebeuren. Ik ben niet van plan om een vast ding aan te houden waar ik over ga bloggen, maar gewoon iets waar ik me op het moment goed bij voel :) Je zult hier vast wel veel over nagellak, haren en kleding tegenkomen, en over de dingen die ik in mijn leven doe.

Ik ben hiermee begonnen omdat ik me nogal regelmatig verveel, en nu de zomervakantie begint zal ik er dus ook extra veel tijd voor hebben. Ook vind ik het superleuk om te schrijven, en tegenwoordig doet iedereen het dus waarom niet?!

Ik hooop dus dat je mijn blog een beetje interessant gaat vinden en het gaat lezen, dat zou ik heel leuk vinden! :)

Liefs,

Claudia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten